Enlsr Kızlar 2.5 Tog uyku tulumunun içine ne giydiriyosunuz üzerine yorgan battaniye vs kullanıyor musunuz bi yardımcı olurmusunuz lütfen 🥺
dayes Enlsr eviniz kaç derece 2.5 Tog baya kalın. Biz 1.6 kullanıyoruz ev 22-23 derece sadece zıbın giydiriyorum içine
daisy_01 Enlsr bizim ev 20 -21 derece arası . 2,5 tog için kalın diyorlar genelde ama bence bu sıcaklık ıcın tam uygun oluyor.genelde de içine uzun kollu zıbın ve çok ince bi tayt gibi pantolonu var onu giydiyorum sadece .üstünü de örtmüyorum
mmetehan Enlsr valla ben içine zıbın+tulum giydiriyorum terlemediğine eminim ama üşüyor olabilir. Benim yanımda yorganla yatınca az çiş yapıyor kendi yatağında tulumla yatınca daha çok çiş yapıyor. Öyle vücudu da sıcacık olmuyor. LCW’nin tulumu.22-23 derece
suheyla92 mmetehan benimki de oyle sadece kisa kol badi giydiriyolar nasil üşümüyo bebekleri. Ben kendimi düşünüyorum badiyle yatsam en kral yorgani da ortunsem üşürüm benim bebisim de usuyo tonton yanaklari buz gibi oluyo icine pijama giydirmeme ragmen. Yanima aliyorum hemen.
Fasi Enlsr evim 22-23 derece oluyor 2 tog uyku tulumu giydiriyordum içine sadece kısa kollu zıbın üzerinede bişey örtmüyorum terlemiyor üşümediğinede eminim sabah sıcacak kalkıyor
Madammm Enlsr 19 aydır giydiriyorum Yaz ayları hariç sadece zıbınla getiriyorum battaniye yorgan yok evin ısısı 36 37 derece kombiye söylüyorum
suheyla92 Enlsr oda kac derece onemli olan o. Bizimki 22 derece icine penye oijama giydiriyorum uzerine bisey ortmuyorum. Benim oglum sıcağı seven bi bebek 2,5 toga ragmen bazen yuzu buz gibi oluyo yanima aliyorum