mellisaa
Şu anda 3,5 yaşında
2 yasinda goturdum KBB
Sorun yok dedi ama icim rahat etmedi
Varda diyemem yokta diyemem dedi
Bu yasta normal diyor
Ama bence hic normal değil
Asiri terliyor cok zor nefes aliyor sanki burnundan konuşuyor
Biraz daha buyusun öyle getir dedi
Küçük yasta ameliyat etmiyoruz olsa bile tekrar edebilir
6-7 yasa kadar bekleyelim demisti