ElvisDemir-moms hiç belli olmaz benim de sütüm 3. Aya kadar 100 ml olmuştu sonra bir düştü 60 ml zorlayarak sağıyordum. Gece uykuda emzirmeye başladım memeye uyaran vermek için öyle çoğaldı sütüm. 6 ay bu şekilde gitti ve sonra bıraktırdım. En son 6 aylıkken sağdığımda 250 ml çıkmıştı sağmayı da bıraktım zaten biberonda almaz oldu ek gıdaya da geçmişti ve sonra düzeni oturunca da işte gece emmesini bırakmakla buldum çözümü burda da başlık açmıştım hatta memeden kesmeyi düşünüyordum sütüm alerji yapıyordu bebeğime ve gaz yapıyordu sağolsun buradaki anneler yönlendirdi ve gece emmesini kesmede buldum çözümü. Şuan gündüz 2-3 en fazla emiyor o da diş sancısı var diye yoksa benimle yüzyüze temasta olmasa aklına yine gelmiyor meme. Az daha sabret annesi şuan çok küçük daha emdikçe memeye uyaran verdikçe sütün de çoğalacak yeme içmeyle olmuyor deneyimledim bunu sonuna kadar. Stres yapma uyuyabildiğin her an uyumaya çalış ve mutlu olmaya bak. Sonrasında o günleri deli gibi özleyeceksin çünkü🥹