Miaaa Kizlar neredeyse 3 aylık olacak bir bebegim var. Bana hep dediler ki buyuklerimiz Cocuk aciktikca uyanir gece uyandirma, uyku kalitesi bozulmasin falan dediler Ama benim bebiş gece 12de yatti mi sabah 8e kadar uyuyor. Uzun sure aç kalmış olmuyor mu?
beyzzsenturkk_ Miaaa 40 ı çıktıktan sonra kendisine bıraktım benim kızımda öyleydi gazı ya da ağrısı olmadıkça deliksiz uyurdu aç olsa kesinlikle uyanır 3 aylık sonuçta bu zamandan sonra da sarılık olmaz diye biliyorum ama çok aklınız kalıyorsa uyurken de emzirebilirsiniz uyku öğünü gibi düşünün iyi doyuyordur sütünüz yağlıdır tok tutuyordur zaten mideleri küçücük emdiği yetiyordur
gulll06 Miaaa Allah bağışlasın bence şimdi uyandırma 3 gibi alarm kur o zaman karnını doyur Doktorlar genelde 1 yaştan sonra gece beslenmeyi bırakın diyor henüz bebeğin küçük alarm kur zaten acıkınca uyanır kendi uyanırsa da geri uyumayabilir
mellisaa Miaaa yeni doğan dönemi gecmiş gerek yok uyandırmanıza ya sütünüzün kalitesi iyi yada mama zaten uzun süre tok tutuyor ve kaç cc verdiniz acıkırsa uyanır ciyaklar 🥲
YorgunEbeviyen Miaaa maşallah acıksa kalkar kaldırmayın uyku da çok önemli benim oğlumun düzenini öyle bozdum hiç bişey olmaz küçük olsa tabiki 2 sate bir kaldırmak gerekiyor ama 3 aylık hiç bozmayın bırakın uyusun ♥️Gece besleyin yatsın öyle düzenli kiloda alır genede siz bilirsiniz diğer annelerin fikrinine bakın
laydaakocc gulll06 4-6 aylıkken bebeğin uyanmiyorsa gece besleneme gerek yok dedi gittiğim 3 tane doktor. Sizden duydum 1 yaş,ı. Oğlum da 6. Ayı bitmeden gece beslenmeyi bıraktı.
Miaaa mellisaa valla gün boyu emziriyorum sadece gece 11.30da 90 cc mama veriyorum. Cunku cok emen bi bebiş ve gece uykusunu iyi alsin diye mama veriyorum gögüslerim öyle dolu olmadigi icin ama kararsiz kaldim gece uyandirip emzirsem mi diye
333bd Miaaa benimki de öyle 3 aylık olacak 12 gibi gece uykusuna geçiyor sabah 7 8 gibi uyanıyor hiç uyandırmıyorum
Ipek-kizin-annesi Miaaa ben olsam bir defa gece uyandırmadan rüya öğünü yaptırırım ana söylediğiniz saatte mama yiyorsa tok demektir
Elmsnghn Miaaa emin olun açıksa bir dakika bile durduramazsiniz. Artık kendi aciktiginin farkında olacağı dönemde. Ve bence kimseye gece uykusunu da söylemeyin inanın böyle şeyleri birine söylediğin dakika çocuk huy değiştiriyor.
mellisaa Elmsnghn aha ben yaşadım kalem imza bu yoruma 3 bucuk aya kadar on numaraydı herkes bize gel akşam oturmaya derdi bebem uyuyor derdim gayret ederlerdi simdi noldu saat bası kalkıyo 😂
Elmsnghn mellisaa yok ya çocuklar enerjiden gerçekten çabuk etkileniyor. Benim de oğlum öyleydi sonra hayatım zindan oldu. Bir gece sabah namazına yakın eşimle 1.30 saat çarşafla salladigimi biliyorum. Artık kollarimizda derman kalmamıştı eşim yeter bırak uyumaisn bu ne ya demişti 🤣🤣🤣 gözlerinde gram da uyku olmazdı beni öyle sallasalar uykum olmasa dahi uykum gelirdi🤣🤣🤣🤣 ki benim bebeğim o zamana kadar sallanmayi dahi bilmezdi. Bilmeyen daha çabuk uyur hâlbuki 🤣🤣amaaan beee geçmez denilen günler geçiyor simdi bunları gülerek yaziyom🤣🤣
mellisaa Elmsnghn valla insan o zamanlarda ağlıyor ama sonradan geçiyor valla kaç yasına kadar uyumicak diyorum bi gün bi şekilde bu çocuk büyüyecekk 😂
duruguzel Miaaa 3 aylık bebek artık yenidoğan dönemini geçmiş acıktığında kendisini uyandırıp ağlar zaten. Sarılık riskini atlattıysa uykusuna karışmayın