ReisinKizi Zaten kardionun amacı tamamen bu bol yağ yakımı kas gücü artısı zaten bu aletlerin hepsinde eğer beslenmeylede desteklerseniz sıkılaşırsınız..Ben olsam her türlü eliptik tercih ederdim saatlik kalori yakım hızı en yüksek eliptikte,ama bisiklette gayet iyi..Bisiklet zamanla diz agrısı vs yapabilir kontrollü kullanmak lazım..