Oğlum 1 haftadan fazladır hasta biraz iyi olmuştu bugün dışarı çıktık çıkarkende 3 kat giydirdim üşüme ihtimali yok ben anlamıyorum dışarı mı onu etkiledi yani günlerdir evdeydik zaten milletin çocuğu çıkıyor her saat sorun yok soğuktan bişi olmaz diyen bir kesimde var şuan boğazından uyandı ağladı yani cidden canım sıkıldı artkk bütün kış evde mi oturmam lazım geçen kış bebekti daha çok çıkabiliyordum ve hasta olmuyordu dikkat ediyorduk sizce napmalıyım ya da siz neler yapıyorsunuz tavsiye alabilir miyim ??