2 gündür kasıklarım karnım patlicak, kabız değilim gidiyorum adet değilim ama karnım bi agrıyor ihrnelr batıyor dokununca bile ağrıyor deliriyorum su torbası yaptım iki kere rezene içtim parol içtim yok evde ne iyi gelir nolur ya anmemde kalıyoruö annem şehir dışıma gitit bi ameliyat için babamlarla ben ilgileniyorum kızımı bırakacak kimse yok gidemiyorum hastaneyede lütfen ya :///