jasminegms boyu yaşıtlarına göre kısa ama düzeltilmişe göre normal bizde nörolojik sıkıntılar var o yüzden hiç tartmıyorum ölçmüyorum sağlıklı olduktan sonra hiç önemli değil boyu kilosu keyfini çıkarmaya bakın. Şimdiki aklım olsa ilk 4 ay taktığım tüm şeyleri takmazdım doyasıya yaşardım o zamanları