elifozkan 3,5 aylık. Eliyle sanki kulağını kaşıyo gibi ve ağlarken yapıyo bunu sadece. Acaba refleks olarak mı yada yeni keşfettiği icin mi yoksa kulağı mı ağrıyodur çözemiyorum