Kızlar oğlum 3 ay sonra 3 yaşına girecek ama tehlike algısı sıfır. Yolda koşar arabanın önüne atmaya çalışır kendini, avmde veya kalabalık bir ortamdaysak arkasına bakmadan koşar kaybolurum annem geliyor mu vs diye bakmaz bile, ne desem tersini yapıyor güzellikle anlatıyorum her şeyi ama artık dışarı çıkarken vs çok korkuyorum anlık bir şey olursa diye. Bu normal mi ne zaman tehlikeyi anlayacak bunu nasıl anlatabilirim