Balin_annesi İnternetten bakmayın bence, ne yazarsanız yazın illa kötü hastalık belirtisi çıkıyor boşuna evham sebebi. İçinize sinmediyse bir doktora daha görünün, doktor ciddi bir şey olduğunu düşünseydi biyopsi vs talep ederdi demek ki ciddi bir şey değil diye düşünüyorum ama yine farklı bir doktora da gidebilirsiniz