Lavinia_- ben yarım kundak yaptım neredeyse 3 buçuk aya kadar , elleri kolları sarılı uyumak istemediği için pamuklu tulum giydiriyorum tog değeri silinmiş, sanmıyorum kolik olsun büyük ihtimalle atak haftasında biz hala yaşıyoruz hiçbir şey yokken bağırıp duruyor mesela 4 ay 8 günlük. Dün akşam uykusuna yatırdım 3de ağlayarak uyandı mesela zorla uyuttum. Gazı da olabilir bazen beni de emmediği oldu geçecek inşallah