Muhtemelen uyuz çünkü aynı şey çevremde var bende de oldu eczaneci bir karışım yaptı verdi 3 gün boyunca onu sürdüm banyo yapmadım 4. Gün banyo yapiyosun o 3 gün boyunca da aynı kıyafet sonrasında herseyini yikiyosun o kıyafetlerin nevresim yastık falan hepsini. İlaç çok kötü kokuyodu kaç yıkamada geçti artık kokusu eczaneye söylerseniz belki bilir bilmez bilemem ama doktorların verdiği ilaçlar bı işe yaramıyor bir tek o geçirdi yani