Yengem ikiz bebeklerine biberon içine bir iki tane koyuyordu , niye bu kadar şaşırıyorlar cok bilmiş gibi yapıyorlar kendilerini anlamadım. Dağda yaşamıyor kimse de suan teknoloji daha aktif, 15 sene önce bu kadar değildi diye tahmin ediyorum. İkiz yeğenlerim 17 yaşında ve o zamanlar aptamil içiyorlardı