Kizim bu ay tam 1,5 yasini doldurdu ve tamda bu haftalarda kizima bana yapisma ozelligi yuklendi normalde annemde birakirdim dururdu ama suanda tuvalete bile gidemiyorum bu aylarda bu ozellik yuklenen anneler var mi ve bu olay ne kadar suruyor acaba ( hem kopek dislerini cikariyor ve emzirmeyi sonlandirma surecindeyiz)