Prensesannesi424242 meyo20 daha dün 7 tüp kan aldılar kızımdan 🤦🏼♀️ bi kolundan bulamayıp ikinci koldan buldular sanırım tüm hastane kızımın çığlığı ile inlemiştir hatta 3 kere uğundu kucağımda morardı zor oldu ama yapabileceğim birşey yoktu herşey onun sağlığı için iyi olması için 🙂
alexab meyo20 bebek hemşiresi ise sıkıntı olmaz biz de geçen hafta aldırdık tek seferde elinin üstünden girdi buldu aldı 3 dk sürmedi ama bebek hemşiresiydi. Özellikle sorarak aldırdık.
Rez meyo20 vallahi çok zor, içim gitti benim ağladım iğneyi batırırlarken, 3 tüptü . Yavrum çok ağladı. Şükür ki hemen damar bulundu delik etmediler yani