alpinannesi__ Ben de bir ay önce emzirmeyi bıraktırdım. Çok ağladım çünkü emzirmeyi çok seviyorum. 27 aylık bıraktık biz. Ben emziriyorum diye yok oje sürmeyeyim, yok kimyasal kullanmayayım, şunu yemeyeyim diyen takık bir tipim. Emziriyorum diye ertelediğim bazı hastalıklarım için tedavi olmam gerekti ve bıraktık. Yoksa gittiği yere kadar giderdi. Üçüncü çocuğum ve bir daha çocuk düşünmediğimiz için son emzirişti yani. 12 yılımın kabaca 3 yılı hamilelik, 6 yılı emzirmekle geçmişti. Boşluğa düşmüş hissettim. Bir ay olmasına rağmen hâlâ kızım arada meme yara mı oldu, diyor.🥹 Bebekte beslenme bozukluğu olmadıkça veya annenin bir sağlık sorunu olmadıkça bence süt kendiliğinden kesilmedikçe emzirme sürdürülmeli. Bebekle geçirilen en özel, en güzel an. Size de bu süreçte kolaylıklar diliyorum. Size tavsiyem, meme ile bebek arasındaki bağı bozacak tiksindirme yöntemlerini asla kullanmayın. Meme bebek için özeldir ve öyle kalmalıdır. İkna etmeye, dikkat dağıtmaya ve unutturmaya çalışın.