Edaaksoy hayır çünkü kiloya takılan biri değilim , sağlıklıysa yeteri kadar besin alıyorsa benim için tamamdır. 10.aydan 18. Aya kadar 1 kg falan aldı o zamandan bu zamana da 2 kg. Doktor zaten kilo almasının yavaşlayacağını bazı aylar hiç almayacağını söylemişti birde hiç yerinde durmuyor yediğini fazlasıyla yakıyor diye düşünüyorum , yediğini kilo olarak değil boy olarak alıyor sanırım . He sadece kısa bir dönem vitasanol kullandım o da ciddi ateşli hastalık geçirdi ve o kadar beslenmiyordu ki yürürken sendelemeye başlamıştı artık , vitasanolla 2 günde iştahı eskiye döndü