Sorum öğretmen annelere arkadaslar bu dönem izindeyim oğlum 26 ocakta 2 yaşında olacak ama ben ikinci dönem de izin almak istiyorum alabilir miyim çünkü sadece eylülden beri izin kullandım madde doğum izninden sonra 2 yıl diyor ya çocuğun yaşını mı baz alıyor yoksa herhangi 2 yıl mı bilmem anlatabildim mi velhasıl kelam ben ikinci dönem de izinli olabilir miyim kime sorayım sizce ?