Merhaba herkese bebek bezi özellikle 2 no nedense abartı stoklamışım malesef elimde yaklaşık 10 tane 2 numara goon bebek bezi kaldı piyasadan uyguna versem alanınız olur mu ? Markete sordum stok bilmemnelerinden dolayı değiştirmiyorlar e fişte yok tabi baya oldu alalı. Satın alan olursa 3 numara alacağım