Aysunnkaya kızım 21 aylık, üstelik emmiyor da ama benden başka kimsede asla uyumuyor. Hastalıktan ölüyorum ona da bulaşacak diye ödüm kopuyor ama illa benim uyutmamı istiyor ve 40 dk - 1 saat arasında anca uyur. Hep böyleydi doğdu doğalı kolay uyuyan bir bebek olmadı. Ama ben kabullendim, değişir diye düşünmek ya da başka bebeklerle kıyaslamak çok yıpratıyor insanı. İnsanın da şansına çevremde bebeği olan arkadaşlarımın bebekleri şıp diye uyuyan bebekler bir araya gelince benim içimdeki hayal kırıklıklarını tahmin edin 🥲 bunları uzun uzun yazdım çünkü yalnız değilsiniz ve maalesef de bahsi geçen damlanın faydalı olduğunu düşünmüyorum, size kalmış belki denemek istersiniz ama yine de uyku beslenme vb gibi konularda çocuğun huyu nasılsa kabul etmek anne için işleri biraz daha kolaylaştırıyor