İlk az gelen memeyi verin, aç olduğundan daha güçlü emmeye çalışacağı için günden güne kanalları açacaktır. Ben mastit oldugumda az süt gelen taraftan bu şekilde biraz daha fazla gelmesini sağlamıştım. Tabi sağım yapmayın bırakmayın ama emzirmemezlik de etmeyin az geliyor diye, naçizane tavsiyem 🌱