Kızlar yarın randevumuz var bu kadar kötü değildi Akşaö oldu
2 yaşında çocuğum fena öksürüyor yani yatınca daha çok burun akıntısı ile başladı hava verdim biraz ( su ile )kekikli su yaptım odaya koydum burunu açıyor ama bu gece baya zor geçecek gibi görünüyor
Ayağımda dik durduğu için biraz olsun uyuyabiliy ayakaiarım felç oldu neredeyse 😐
Önerilere açığım şimdiden teşekkürler