papatya_17 Kızlar oğlum 14 ay 6 günlük gece beslenmesini kesmek istiyorum çünkü gece 2 3 4 defalarca uyanıp ağlıyor nasıl kesebilirim tecrübeli annelerden fikir almak istiyorum