esma5 Bak bu yazdığıma çoook ciddi kulak ver çok ciddi yorum yapıyorum. Şimdi öncelikle yeni doğum yapan annelerin sütleri bildiğin sap sarı gelir o süt kolosturum sütüdür o ve bir hafta kadar sütün bildiğin altın rengi gibidie ve altın kadar değerlidir o sütten ne olursa olsun bebeğin içmeli. Sonra yavaş yavaş sütünün rengi aylar sonra tabi açılıyor. Anne sütü zehirli olue mu hiç allah için aklınız alıyor mu ? Gidin başka doktora. Siz kolaya kaçmışsınız yenidoğan o savunmasız yavruyuda sütünüzden mahrum bırakmışsınız. Hani diyorsunuz ya sütü kusuyordu burnundan geliyordu diye o sütün zehirinden mehirinden değil atın bu saçma düşünceleri zihninizden ya. Bebeklerin mideleri çok küçüktür ve doyduklarını asla anlamazlar onlar sürekli emmek ister doğal olarak mide kapasitelerinden fazla içtiklerinden kaynaklı yoğun bir kusma yaşıyorlar hatta burunlarından fışkırır kusmaları bizzat yaşadık aylarca. Çok normal durum. Hatta size ennn enn ennnn bilgili en temiz yönlendirme yapan doktorun ismini vereyim. Osman Gönülal. Bu doktor çocuk doktoru youtube de binlerce doğru paylaşımları var. Doktora gidemiyor musunuz açın videolarını izleyin adam canlı yayın da yapıyor sorulan sorulara cevap veriyor. Bak daha bebeğin küçük kesinlikle emzir bak kesinlikle.