Merhabalar
Ya ben birşey sormak istiyorum ümitlenmekte istemiyorum ama size danışmak istedim
Adetime 6 gün kaldı bugün erken gebelik testi yaptım ve ikinci çizgi çok çok silik çıktı 2 dakika sonra ve git gide koyulaşmaya başladı bir kaç saat içerisinde sizce hamilelik var mıdır ? Yarın gidip kan vereceğim ama yine de size sormak 