hilalryilmaz Bebeğim daldıktan sonra süpürge sesi açıyorum o şekilde gündüz uykularına yarım saatten uzun uyuyor 1 saate tamamlatıyorum ama bu sürekli olmaya başladığı için tedirginim Uyuyamadığı zaman geceleri de bazen açıyorum saat 5:00’ten sonra uykuya da zaten 1:30 iki gibi dalıyor Zararlı mıdır
fatmaa37demir hilalryilmaz kolik kızımı bende o seste uyutuyodum zamanla zararlı olduğunu duymuştum. Sonrasında sesle uyumaya alıştığı için hz. Fatimanin ninnisini dinletmeye başladım. 27 aylık hala onunla uyuyor.
gamzederr hilalryilmaz ben araştırmalarım sonucu zararlı olduğunu düşünmüyorum çünkü rahatlatıcı şeyler dinlemesi uykuya geçmesini daha çok kolaylaştırıyor oğlum uyumamak için direndiği zamanlarda ben melodili piş piş açıyorum ve sakinleşiyor. Zamanla kendi uyumaya başladığı zaman zaten buna ihtiyacımız olmayacak. O yüzden bebeğiniz nasıl uykuya daha rahat geçiyorsa uygulayın derim :)
glsmcmndr hilalryilmaz 2aylık olduk gündüz 2 saate yakın uyuyor her uykusunda gece de 4 de anca uyuyor uyku düzeni yok ne yapacağımı bilemedim
tosununannesiii tunaoyku biz de her türlü şeyi deniyoruz maalesef bugün sallayarak uyuttugum bebeğim yarın sinir krizi geçiriyor uyumak istemiyor o şekil bebek arabasinda gezdirerek uyuttugum hatta arabaya binip uyuttugumuz oluyor maalesef düzeni hiç yok 8 aylık olmasına rağmen aşırı huysuz bir bebeğim var sinir krizlerle geciyor zaman 😄😄
Ayissiya41 tunaoyku bizde aynı millet diyor ki daha küçük unutturun, sallamayın, bende istemiyorum sallamak ama mümkün degil uyumuyor, illa iki kişi sallayacak. Gunduz tek olduğunuz da nasıl uyutuyorsunuz, akşam eşim gelince onunla sallıyorum bnde.
esraatlaszorlu tunaoyku Bizim uyku düzenimiz vardı gitti şimdi emerek uyuyor daha sonrasında sürekli emmek için kalkıyor 9 aylık olduk canı nasıl isterse öyle yatıyor paşa
Umayannesi8 gamzederr kesinlikle katılıyorum yeri geliyor bizler bile sevdiğimiz sesleri açıp kolay ve rahat uyuyoruz ki bende çok işe yarar her zaman
betusum Genelde memede uyutuyorum dalması İçin sallıyorum çarşafta beşikte uyutmak çok zor oluyor 7.5 aylık bebeğim
ftmzynp glsmcmndr benimde bebeğim 2 aylık çok geç saatte uyuyor çok zorluyorum ama nafile gümdüzleri gece uykusu gibi uyuyor ne yapmam gerekiyor hiç bilmiyorum
zeeraa98 glsmcmndr öncelikle kusura bakmayın bu saatte yazdım Allah bağışlasın benimkide iki aylık ve dediğiniz gibi gece 4 te anca uyuyo çok nadirdir erken uyuması tekim sanıyordum bende ne yapacağımı şaşırdım
mineksu hilalryilmaz 9 ay 17 günlük koala gibi sarılıp holde pış pış sesiyle yürüyorum.Daldıktan sonra yatırıyorum memede uyuyor.
zeyneptoka Şuan ayağımda sallayarak uyutuyorum 😭 ama rahatlatıcı diye adlandırılan seslerin sürekli olarak dinletilmesi tehlikeli durum açıkcası. Çünkü gerçek dünyadaki seslere alışmadığı için korkarak tepki vermeye başlıyorlar. Zil sesi, çocuk sesi vb. sesler duymaya başladığı zaman korktuğu için bu kez uykuya dalma durumu çok zor oluyor.
Nagihan04072024 hilalryilmaz gündüz rahatlatıcı ses,dandini ya da şol cennetin ırmağı ninnisi ile beşikte sallayarak bazen ayakta ama gece yatınca hzfatma ninnisi ya da rahatlatıcı sesler ile dalana kadar ayağımda bazende güzdüz ve gece memede uyuyor
zeynep661_ 17 aylık yatağımda uyuyo bende yanında oturuyom veya uzaniyom o dalana kadar öncesinde tabi herkesin uyuduğunu bizim de uyumamiz gerektigini söyluyorum
sevda46 Şuanda 1 ay 4 günlüğüz ve kucağımda uyuyor bessigine koydumda uyanıyor ne yapmam lazım bütün gün evde kucağımda duruyum diyor 🤭💙
ezomira sevda46 benimki de 27 günlük ve aynı durumda sürekli memede ve kucakta uyumak istiyor yatağına koyduğum abda uyanıyor
semray28 sevda46 benim de bebeğim 3 aylık oldu. İlk başlarda benim de problemimdi. Ben de bir şeyler denedim rutin oluşturun vs falan ama ne yaparsam yapayım beşiğine koyunca uyanıyordu. Bu bir süreç. Her bebek farklı. Ben kundak şeklinde örtüyü hazırlıyor üzerine kundak yapmadan yatırıyor yanına uzanarak emziriyordum ve uykuya iyice dalınca kundaklayıp beşiğine alıyordum. Gazını çıkarmıyorum çünkü artık uykusuzluktan gazdan daha çok ağlamaya başlıyordu. Uyumasını tercih ediyordum. Gündüzleri de bebek arabası ile evde gezdiriyorum ve arabada uyutuyorduk. Gerçi büyüdükçe bu numaralar da sökmedi 😅 3. Aya doğru gece daha uzun uyumaya başladı. Gündüz hala yarım saat uyuduysa şükrediyoruz. Genelde artık ya memede uyuyor ya da beşiğinde sallıyoruz. Demem o ki bu bir süreç bu kadar küçük bebeğin yaptığı her şey çok normal. Biz elimizden geleni yapıyoruz ama bazen çocuk herkesin aman yapmayın dediği şekilde uyuyabiliyor ya da geç uyuyor. Keşke yakınımda biri bunları bana söyleseydi çünkü ben mi yapamıyorum diye uykusuzluğun etkisiyle de çok ağladım, sürekli bir şeyler araştırıp yapmaya çalıştım ama olmadı. Bir yerden sonra bebeğe kalmış bir şey oluyor 😊
kutluuu ftmzynp gece gündüz ayrımını daha yapamamış olabilir gündüz aydınlıkta gece de loş odada uyutun ama anca düzene girer biz de öyleydik kızım şuan 13 aylık 🥹🥹
glsmcmndr ftmzynp az önce uyku danışmanı ile konuştum çaresizlikten gündüz uykusunu kısa tutmalı ve rutin oluşturulmalıymış gece gündüz ayrımını yapması gerekiyormuş rutinler bu ayrımı yapmasına yardımcı olurmuş ama ne gibi rutinler olacak bilmiyorum
silanvarol ftmzynp kocadangurme sayfasına bakabılırsnz taktıgı uyguluyorm kac gundr bze cok ıyı geldı
beyza0696 ftmzynp sizinle aynı süreçlerden geçtim bebeğim şuanda 4 aylık inanın daha 1 haftadır yeni düzen oturttum Bir rutin oluşturun ben duş aldırıyorum 20.00 gibi sonra biraz masaj yapıyorum bi yarım saat bir saat sonra odaya götürüp ibrahim süresini açıyorum 14 dk zaten o bitince kitap okuyorum sonra emiri beşiğinde koyup sallıyorum ilk günler biraz ağladı ağladıkça aldım yanağıyla yüzüyle oynadım öyle öyle sakinleş tirip tekrar koydum 21.30 gibi uyuyor artık çok şükür başlarda sık uyanıyordu son 2 gündür uyanma sıklığıda azaldı
ars9824 hilalryilmaz bebişikte yada ayakta sallayarak uyutuyorum arada piş piş açıyorum ama bebeğim genelde sesde uyumayı pek sevmiyor