Doğum yaptıktan tam 1 yıl sonra kızımın doğum gününde adet oldum. Normal seyrinde geçti şimdi 10 gün geçti hala olmadım. Sivilce çıktı yüzümde kocaman, karnıma kramp giriyo belime ağrı geliyo ama yok olmadım bir türlü. Erken gebelik testi yaptım negatif. Büyük kızımda 9 ay adet olmamıştım ama sonrasında hep düzenli gittim. Stres yükü çok fazla. Başına gelen var mı ya da önerisi olan