Kızlar kızım benimle uyuyordu ve benimde doğuma 2 haftam kaldı. Kendi yatağında yatıyor ama benimle uyuyor. Bende yatağında kendi uyusun diye koltukta kızım uyuyana kadar bekliyorum. Zor oluyor ama uyuyor. 2.5 yaşında. Daha basit kolay denenmiş yöntem varsa söyleyebilir misiniz? Çünkü bazen kalkıyor zıplıyor odada geziyor beni dellendiriyor. Bende sinirle kızıyorum tabi sonra yumuşayıp güzelce konuşuyorum. Bana akıl verin lütfen