Merhaba kızlar 55 günlük bebeğim var 10 buçuk 11 gibi gece uykusuna geçiş yapıyor ama ben hala salonda reflü yatağında yatırıyorum siz kendiniz yatana kadar bebeeğiniz uyuyunca nerde uyutuyorsunuz yani uyutup kapı açık şekilde diğer odaya almalımıyım artık siz ne zaman başladınız tamam ışığı loş yapıyorum ama yinede televizyon sesi falan çok sıçrıyor bide gece kavramını öğrensin istiyorum siz nasıl yaptınız acaba