Arkadaşlar herkese hayırlı geceler. Oğlum 17.5 aylık 5 gün oldu emzirmeyi sonlandırdık hala ara ara istiyor ancak dikkat dağıtıp unutturmayı başarıyorum. Sorum şu şimdi emzirmeyi sonlandırdık ama devam sütü içmeli öyle degil mı ben bugün denedim kaç kere asla süt icmiyor normal sütte denedim yine içmiyor biberonda bardakta içmiyor sıpa onu tatlı hale getirsem ne bileyim meyveli falan mı denesem sizce olur mu