Arkadaşlar kızım 7,5 aylık şuan. Beşinci ayından beri aşırı istekliydi ek gıdaya elimizdekileri görüp almaya çalışıyordu. Altıbuçuk ayından beri hiç birşey yemek istemiyor ve ek gıdaya karşı ilgisiz aynı durumu yaşayan varmı nedeni nedir?Su bile içmek istemiyor