ftma53 Merhaba doğum yapalı 5 gün oldu ama hala ayağımdaki şişlikler gitmedi normal mi sizlerin doğumdan ne kadar sonra şişlikleriniz indi
UrbanMom ftma53 çok sürmeden iner bende gebelik şekeri vardı elim ayağım çok şişti yalan olmasın 1 hafta veya 10 güne duzelmisti.