Selam kızlar oğlum neredeyse 15 aylık son 1 aydır yeni yeni adım atıyor ama bir yerlere tutunup kalkamıyor bize tutunup kalkıyor ama kanepe vs bir yerlere tutunup kalkmıyor sürekli destek istiyor epeyce yürümeyi geliştirdi elini bırakıp dengede gidiyor ama kendi kalkmayınca tabi desteksiz tam yürümeye geçemiyor bunu yaşayan var mı aranızda nasıl geliştirebilirim tutunup kalkmasını