Bugün 10 aylık oldu bebeğim sarılmıyor ama öpüyor nadiren de olsa. Bizim gibi şap şup değil ama sevincini belli ederken ağzını açıp yanağımızı yalıyor sinirlenirse de aynı şekilde yapıp ısırıyor 😂 hayır dediğimde duruyordu ama yine devam ediyor yapacağına. Diğerlerini de yapıyor. Ama her çocuk bir değil kimi bir ay erken kimi 2 ay sonra bunları yapar. Biraz karakter biraz keyif meselesi