Tam 2 yaşında oğlum var dışardan gelince montunu çizmesini veya ayakkabısını çıkartmıyor kriz geçiriyor kendini yerlere atıyor 1 saat sürüyor araması konuşmayı deniyorum olmuyor sizce ne yapmalıyım çok yoruyor beni ağlaması krizleri istikrarlı davranamıyyorum