Eminegul5 Bildiğiniz karnı tok güzelce yemek yedi ama gece uyumadan önce acıktım diyor her gece farklı bazen elma istyor bazen simit aklına ne eserse 🥲 ya bu normal mi valla şaştım kaldım gece 12 de bile ceviz isterim kek isterim diye agliyo😃
aleksandralarossa Eminegul5 aynısıııı . Yataktan kalkmak icin acıkır susar kefir ister meyve suyu ister🤦♀️🫠
Hazalperi Eminegul5 benim kızım da aynı mutlaka birşey yer özellikle elma istiyor bende artık alıştım veriyorum hemen yiyip yatıyor değişikler valla
Nehir16busra Eminegul5 normal tabi çünkü ne yapsam da uyumasam diye düşünüyor hep aynılar hep hatta bazen Kızım bişey bulamıyor diyor ki şimdi ne istesem anne😂😂