Oğlum 30 aylık sabah kordon kisti ameliyatı olacak. Allah dermansız dert vermesin ama yine de stres yaptım ağlayasım geliyor sürekli. Rabbim kolayca atlatmayı nasip etsin inşallah.
Bu ameliyatı çocuğu olan var mı ?
Yapmamız gereken şeyler, dikkat edilmesi gereken şeyler var mı acaba ?