bilgeganii Kızım 1 ay 20 günlük geceleri bir defa ek olarak keçi sütü maması vermek istiyorum uygun mu sizce, normalde Aptamil veriyorum bunu da versem sakıncası olur mu ek olarak
Ogulcan bilgeganii keçi sütü maması kullandım canım çok memnun kaldım aptamil hiç kullanmadım hipp 1 kere kullandım oda çok gaz yaptı biliyorsunuzdur belki keçi sütü anne sütüne en yakın süttür
bilgeganii Bana 6. Ayda vermen gerekiyo dedi bir tanıdığım Aptamil yeter dedi bilemedim burdan sormak istedim Ogulcan
Ogulcan bilgeganii rica ederim yok canım doğdu aydan beri kullanıla biliyor zaten numaraları mevcut kutu üstünde
bilgeganii Ogulcan Son bir soru daha kusura bakmayın sizi rahatsız ediyorum ama, nereden sipariş veriyorsunuz, trendyoldan veriyim diyorum eşim pek bir güvenmiyo mamada
Ogulcan bilgeganii yok canım hiç sorun değil e bebekte var canım ben oradan yada eczaneden alıyoruz bende trendyol a güvenmiyorum