Sennur15 sürekli uyarı verirseniz bu sefer bu duruma alışır ve sürekli uyarılmak ister. Sadece anne sütü ya da mama alıyorsa 10 güne kadar normal. Benim bebeğim hep 10. Gün yapardı o zamana kadar sürekli gaz masajı yapardım çay kaşığı ile zeytinyağı verirdim. Ilık suya oturtma yapardım. Gün içinde soğuk havaya çıkardım metabolizması hızlanırdı. Ama ıkındığı zaman bir losyonla karnına bağırsaklarına masaj yaparsanız rahatlar