Merhabalar, bir şey danışmak istiyorum sizlere. Kasaptan kıyma aldım bugün gündüz, yarın onu köfte yapıp buzluğa atacağım. Yarına kadar normal dolapta durmasında sakınca var mı? Aynı zamanda pirzola da aldım yarın pişireceğim. 1 gün normal dolapta beklemesi sıknıtı olur mu?