tutii98 Bebeğim iki aylık erkek. Yeşil sleepy kullanıyoruz ama her gece mutkajka sızmış oluyor aynı sorunu yaşayan var mı bebek uykusundan uyanıyor sürekli ben pipisnden kaynaklı sandım ama üç numaraya geçtim hala aynı sorun öneri beziniz var mı
alexab tutii98 bez numarası yanlış olabilir. Mavi sleepy daha iyi gibi. Ben ikisini de kullandım yeşil çok cılız ve çok çabuk doluyor.
Adakusss tutii98 8-9 ay sleeğyle kendıme eziyet etmısım bebegımın sırtına kadar tasıyordu molfix deneyın
Sizden-biri tutii98 yeni üretimler böyle 4 numaraya kadar kuzumda kullandım çok memnundum sonra bir 4 daha aldım sızdırdı küçük geliyor diye 5-6 ya çıktım aynı sorun bende farklı markaya geçtim şimdi sorun yok
sedefff2023 tutii98 sleepy ilk doğduğu zaman kullanmıştım iki aylık olana kadar ama günde 6-7 kere zıbın değiştiriyordum sızdırma sorunu yüzünden sonra primaya geçtim 1 yaşında oğlum bu güne kadar bir sızma yaşamadım pişik falan da olmadı fiyatı biraz pahalı geldi diye molfixe geçtim onda da pişik olduğu için tekrar primaya döndüm mecbur çok memnunum
kuzuanasi Bende ilk zamanlar sleepy kullanıyordum aynı sorunu bende yaşadım ayrıca çişi çok kokutuyodu molfixe geçtim gece sızma oluyodu bezin üst kısmını içe doğru katılıyorum hiç sızma olmuyor