seyms13 rth ben yeni kullanmaya başladım. Doktor 2 kutu kullan dedi. 3 ay sonra tekrar kan vermemizi istedi. Değerlerine göre ilaca devam edilecekmiş. Siz tekrar kan verdiniz mi? Benim bebeğim 11 aylık sizin ki ?
seyms13 Asya2013- fazla bilgim yok ama sidefer kullanıyordum. Kan değerleri çok düşük çıkınca onu kullanma dedi doktor. Hem özele hem devlete gidiyorum. İki doktor da aynı şurubu dedi