Korkutmak istemem ben çok korktum tedbirli olmakta fayda var evde eşiniz falan varken deneyin derim Geçen gün bende tattırdım sadece öyle yani yarım çay kaşığı kadar bile gitmemiştir midesine 6 aylığız 5 dk geçmedi bir kustu yok böyle bir kusma peşine kaka yaptı baya sesli boynunu falan suyla sildim sakinleşti sandım neyse daha detay yazmayayım öyle kötüleşti ki eşimi aradım tam battaniyeye sarıp aşağı koşacaktım ki eşim geldi yetişti toparlandı ama canımdan can gitti evde de tektim. Alerjisi vardı muhtemelen ama olacak değil dediğim biri varken tattırın derim