Bebeğim 18 ay asılarını oldu salı günü carsamba gununden ber tuzunde kırmızı noktalar olustu ve sapsarı ishak yapıyor ve dıskısı asırı kokuyor yemek asla yemıyor asıdan sonra byle bır sorun yasayan oldumu yada bu asıdan bagımsız bır hastalıkmıdır acaba