Sevgili anneler oğlum 10 aylık haftada 1 yada 2 gün oyun grubuna götürmek istiyorum daha önce çalıştığım okulda ücretsiz oyun grupları vardı ama 2 yaştan başlıyordu bu yaş grubunda araştırdığımda saati 1500 tl gibi ücret çıktı karşıma açıkçası fazla geldi Avrupa yakasında götürüp memnun kaldığınız ücretsiz yada makul ücretli oyun grupları var mı ve içerik olarak nelere yapılıyor