Kızlar bebeğim 5 aylık 2 ay zar zor az da gelse emzirdim ama git gide bitti sütüm. 3 aydır hiç anne sütü alamıyor sadece mama ile besleniyor. Tekrar süt gelir mi? Emzirdikçe gelir diye duymuştum ama hiç bir şekilde mememi tutmuyor çığlığı basıyor istemiyor. Düzenli sağımla kesilen sütünü tekrar geri getiren oldu mu? 3 aydır hiç sütüm gelmiyor.