Herkese iyi akşamlar kızım Şu an 20 aylık dokuz aylık olduğundan beri gece beslenmesini kesmediğim için sürekli emme diye uyanıyor uyku eğitimi aldım uykumuz düzene girdi ama gece beslenmesini bir türlü kesemediğim İçin uykularımız hep bölünüyordu Ağlayarak kendini yıprattığı için kesemedim uykuya geçerken desteksiz uyuyordu sadece geceleri çok uyanıyordu. Çok hareketli bir bebek zaten Anneliğimi doyasıya yaşayamıyorum onu öpmek istiyorum o itiyor gece Ağlarken sarılmak istiyorum izin vermiyor sadece bağırıyor. Gece olmasını istemiyorum sadece korkuyorum çünkü karşılaştırma yapmak istemiyorum bana yapıldığı için zamanında ama özeniyorum öpücüklü uykulara siz neler yapıyorsunuz bi tavsiyeniz var mı