Mygirlmybaby Her dakikası beni sinir etmekle geçiyor. Üstünü giy,giymicem. Oyuncakları topla diyorum,sen topla diyor. Zaten şu her şeyi ben yapıcam şeylerini söylemiyorum. Valla bir bende mi var yoksa herkes mi aynı
Uykusuzhergeceeee Mygirlmybaby çoğu 2,5 yaş bebesi böyle. Onlarla inatlaşmak yerine yapacağı şeyi oyuna çevirip öyle yapmayı deneyin o zaman hem eğleniyorlar hem inada bindirmiyorlar
cbkckbr Mygirlmybaby aynı durumdayız herşey aniden bir krize dönüşebiliyor çok zorlanıyorum bende Allah yardımcımız olsun 🫠
Mygirlmybaby cbkckbr 1 saattir uyuyacak. Sabah 10da kalkmıştı halâ enerjik. Kendi yatağına tek başına uyumaya alıştırıyorum ama olmuyor. 2 hafta sonra doğumum var. Birden kendimi kızarken buluyorum sonra üzülüyorum. Ben ne yapıcam akıl verin Uykusuzhergeceeee
Sedas00 Malesef bizde de durumlar aynı bağrış çağrış öfke krizleri suanda kaka tutma sorunu var 1 hafta önce kabız olmustu korktu 2 gündür kakası var yapmıcam diyo tükenmek üzereyim 🥹