Ben ve eşim tesadüf şekilde 5 yaşında konuşmaya başlamışız, annemler ve kv size rağmen gene iyi konuşuyor bu çocuk diyorlar ama bana göre de biraz geç konuşacak gibi, çünkü oğlum kendi isteyince konuşan bi çocuk ama bi saat var o saatte ne söylesem tekrar ediyor bazen şok oluyorum ikili cümleleri var anne gel baba gel anne ışık aç falan tarzında bakalım nisan da kreşe başlayacak, öğretmen 1 ay geçirsin bizimle kavrar merak etmeyin, eğer ilerlerse dil eğitimi yapacağız. Çünkü bizim gibi geç konuşsun istemem. Her şeyin çözümü var bekleme taraftarı değilim açıkçası. Erkek çocuk geç konuşur algısı da var çevremizde evet çevremde hangi erkek çocuk görsem hep konuşmalarında bi geç durumluk var kimisi 3 yaşında kimisi 4 yaşında yani eşimle karar verdik 2.5 yaşına kadar gayet anlaşılır gibi konuşmazsa direk dil eğitimi. Ama ben arkadaşlarından görüp konuşacağını düşünüyorum. Bunun içinde oyun grubuna tekrar başladık kreşe başlayana kadar bir de oyun grubuna gidecek bakalım. 85 kelime var, 10 tane de ikili cümle var şuanlık takip ettiklerim bunlar